Ekologiškų maisto produktų tiesioginis pardavimas

2011-03-28
Ekologiškų maisto produktų tiesioginis pardavimas

Ekologiškų maisto produktų rinkai nuolat augant, teigiamai veikiamas ir darnaus žemės ūkio vystymasis. Lietuvoje suaktyvinus maisto produktų tiesioginį pardavimą, tyrinėtini vartotojų nuostatų pasikeitimai į tokius pokyčius. Šio tyrimo metu apklausti 502 Vilniaus gyventojai, siekiant išsiaiškinti svarbiausius ekologiškų maisto produktų vartojimo veiksnius, patogumą jų įsigyti, informuotumą apie minėtus produktus. Tyrimo rezultatai patvirtina augantį vartotojų susidomėjimą ekologiškų produktų tiesioginiu pardavimu ir suponuoja plėtoti tokią jų pardavimo sistemą.


Raktažodžiai: ekologiški maisto produktai, ekologiškų produktų vartotojai, tiesioginis ekologiškų produktų pardavimas.


JEL kodai: M100, M300, M380, Q130, D120.

Skulskis V., Girgždienė V., Melnikienė R. Ekologiškų maisto produktų tiesioginis pardavimas // Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development / Lietuvos žemės ūkio universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Akademija, 2011, nr. 1 (25), p. 208-215, ISSN 1822-6760 (EBSCOhost: Business Source Complete, Central & Eastern European Academic Source; IndexCopernicus).